3 ieteikumi veselīgam mājaslapas SEO

Miķelis Kalniņš
3 ieteikumi veselīgam mājaslapas SEO bloga raksta attēls

Digitālais mārketings joprojām ir strauji augoša nozare un ikviens progresējošs uzņēmums meklē veidus kā sasniegt savu auditoriju. Viens no pārbaudītiem digitālā mārketinga elementiem ir SEO, kas ļauj zīmolam sasniegt savu mērķauditoriju tur, kur tas tiek meklēts. SEO procesi sastāv no dažādiem etapiem, kuros iekļauta gan nozares izpēte, gan iekšējā optimizācija, gan tālākā plāna sastādīšana. SEO Latvijā ir tik pat aktuāls kā ārvalstu tirgū, tādēļ tas viennozīmīgi ir jāiekļauj digitālā mārketinga plānā. SEO Aģentūra ir izstrādājuši detalizētu plānu kā sasniegt izcilus rezultātus. Tomēr, lai labāk izprastu pašu procesu, esam apkopojuši 3 ieteikumus veselīgam mājaslapas SEO Latvijā.

Labi saprotama lapas struktūra

Mājaslapa ir ne tikai zīmola vizītkarte, ko redz un izmanto potenciālais klients, bet pamatelements SEO optimizācijas procesā. Lapas arhitektūra, struktūra un lapu hierarhija pozitīvi ietekmē SEO rezultātus. Protams, ērti saprotama un pārredzama lapa būs arī veiksmīgāka un patīkamāka, tiem, kas to izmanto. Šeit būtiski atcerēties 3 klikšķu likumu jeb visai informācijai vai darbībām jābūt 3 klikšķu attālumā.

Lapas URL – svarīgs elements

Vēl viens būtisks elements, kam jāpievērš uzmanība ir lapas URL. Sen jau pagājuši tie laiki, kad veidojot saturu, lapas URL var būt burtu un ciparu sajaukums. Sakārtots lapas URL ne tikai ir vizuāli pievilcīgāks, bet arī uzrāda labākus rezultātus. Pieņemsim, ka jūsu jaunākais bloga ieraksts saucas SEO Latvija. Kā to iekļaut lapas URL. Perfektā variantā tas izskatītos seoagentura.lv/SEO-latvija . Šeit būtiski ir ne tikai iekļaut nosaukumu, bet arī izmantot domuzīmi (-), apakšsvītras vietā (_). Algoritmi, kas vērtē lapas šādu formātu uztver labāk un, protams, arī lietotājam ir vieglāk šādu nosaukumu ne tikai izlasīt, bet arī atcerēties, ja nepieciešams.

Atslēgvārdos iekļauj arī atrašanās vietu

Internets ir plašs un tajā sastopami neskaitāmi zīmoli. Kā atrast tieši savu pircēju? Ja Jūsu uzņēmuma pakalpojumi pieejami kādā noteiktā valstī vai reģionā, to vērts iekļaut atslēgvārdos. Kā piemēram, ja jūs sniedzat SEO pakalpojumus uzņēmumiem, tad viens no atslēgvārdiem noteikti būs – SEO Latvijā. Šādā veidā samazinot ne tikai konkurenci, bet arī pieejot solīti tuvāk savam potenciālajam klientam.

Search

Vēlies iekarot 1. pozīciju Google?

Piesakies uz BEZMAKSAS konsultāciju.