SEO interneta veikalam: Ārējā optimizācija (#4)

Miķelis Kalniņš
raksta ārējā SEO optimizācija interneta veikalam galvenais attēls

Ārējā optimizācija interneta veikalam ar neko neatšķiras no ārējās optimizācijas parastai mājaslapai, tāpēc šai apakšklasei veltīšu vismazāk laika.

(Vairāk par ārējo SEO optimizāciju lasiet šeit)

Lai kultivētu interneta veikala autoritāti internetā, ir nepieciešamas ienākošās saites jeb “backlinki” no citām līdzīgām mājaslapām.

Kaut arī vislabāk strādā tieši ienākošās saites no līdzīgām mājaslapām, līdz ar to, ka Latvijas SEO vide ir salīdzinoši “zaļa”, der arī ienākošās saites no avotiem, kas nav pirmās šķiras. Tie būs forumi, blogu komentāru sadaļas, PBN, reģionālie ziņu portāli u.c.

Mana ienākošo saišu veidošanas stratēģija

Mana stratēģija mājaslapas ienākošo saišu profila uzlabošanai ir vienkārša – vispirms es iegūstu ienākošās saites no avotiem, kurus izmantojuši tiešie konkurenti, un pēc tam, papildus izveidoju ienākošās saites vēl no citiem avotiem, kurus konkrētie konkurenti nav izmantojuši.

Lielisks rīks, lai redzētu, no kādiem avotiem veidotas ienākošās saites sastāda mājaslapas ienākošo saišu profilu, ir Ahrefs. Backlink sadaļā jūs atradīsiet visu nepieciešamo informāciju.

Ahrefs backlink sadaļa

Pats galvenais, ko daudzi nepiemin, kad runa ir par jaunu ienākošo saišu veidošanu – svarīgi veidot jaunas ienākošās saites ar intervāliem un veselīgu enkurtekstu distribūciju.

Kā zināt, ar kādu intervālu veidot ienākošās saites?

Izmantojot manu iepriekš pieminēto rīku Ahrefs, apskatieties, cik ienākošās saites gadā veido tiešie konkurenti, tad izrēķiniet, cik ienākošās saites tās ir mēnesī un dienā. Rezultātā jūs iegūsiet vērtību, kas pateiks, cik bez liekiem uztraukumiem jūs varat veidot jaunas ienākošās saites mēnesī un dienā.

Bet kā ieturēt veselīgu enkurtekstu distribūciju?

Līdzīgi kā noteicām labu intervālu starp jaunizveidotajām ienākošajām saitēm, atkal izmantojot Ahrefs rīku, apskatieties, cik daudz no tiešo konkurentu ienākošajām saitēm kā enkurtekstu izmanto pliku URL, interneta veikala nosaukumu vai kādu konkrētu atslēgvārdu. Konkurentu enkurtekstu distribūcijai vajadzētu jums kalpot par karti, plānojot jūsu jaunu ienākošo saišu kampaņas enkurtekstu distribūciju.

Ahrefs enkurtekstu sadaļa

Lai arī ko jūs darītu, mēģiniet vienmērīgi sabalansēt visus 3 ienākošo saišu enkurtekstu veidus. Noteikti nevajadzētu aprobežoties tikai ar atslēgvārdu izmantošanu, izvēloties ienākošo saišu enkurtekstus. Tas var dārgi maksāt!

Kopsavilkums

Kultivējot mājaslapas autoritāti internetā, izmantojiet visus iespējamos avotus jaunu ienākošo saišu veidošanā, bet neaizmirstiet par pamatnoteikumiem, kas padara šo procesu drošu – veselīgu intervālu un enkurtekstu distribūcijas ieturēšanu.

*Interneta veikalu ārējā SEO optimizācija ir “SEO Aģentūras” sniegto pakalpojumu sarakstā. Lai noskaidrotu vairāk, meklējiet informāciju seo pakalpojumu lapā vai sazinieties ar mums, izmantojot kontaktformu.

Vēlies iekarot #1 pozīciju Google?

Piesakies uz BEZMAKSAS konsultāciju.