SEO interneta veikalam: Kas jāzina? (1#)

Miķelis Kalniņš
raksta SEO Interneta Veikalam galvenais attēls

E-komercija ir beidzot piedzīvojusi savu uzvaras gājienu.

Šaubos, vai tas būtu noticis tagad, ja ne globālā pandēmija, bet agri vai vēlu tas būtu noticis.

Kāpēc tagad?

Tirdzniecība internetā kopš tās pirmsākumiem ir tikai augusi, kur noteikti lomu ir spēlējusi tehnoloģiju attīstība un paaudžu maiņa.

Pirms 20 gadiem internetā iepirkās retais, un tas ir saprotams, jo to darīt bija ne tikai ļoti sarežģīti, bet arī nepraktiski. Ja tu tiešām vēlējies kaut ko pasūtīt no interneta, tev bija jārēķinās ar neskaitāmām problēmām (kļūdas pasūtījumos, datubāžu nesakritība, neadekvāti piegādes laiki utt.)

Mēs vienkārši tam nebijām gatavi.

Taču šodien viss ir salicies pa plauktiņiem. Un to arī pierāda pasaulē bagātākā cilvēka statusā esošais Džefs Bezoss, kurš tur ir nonācis pateicoties e-komercijai jeb tirdzniecībai internetā.

SEO vieta e-komercijas uzvaras gājienā

E-komercijas uzplaukums ir skāris arī SEO pasauli.

SEO vienmēr ir bijis spēcīgs veids, kā piesaistīt jaunus pircējus. Tas saistīts ar kanālam raksturīgo iezīmi – tiks piesaistīti vienīgi tie cilvēki, kas interesējas par mājaslapā izlikto produktu.

Piemēram, ja man ir nepieciešams jauns monitors datoram, šodien es nedošos pa taisno uz veikalu, es vispirms ierakstīšu Google “datora monitors” un papētīšu pieejamos variantus, kā arī cenas. Un tikai tad, ja nebūs iespējams to ērti pasūtīt, došos uz veikalu. Bet ne uz kuru katru veikalu – uz veikalu, kuru pirms brīža ar Google palīdzību biju atradis un jau izpētījis.

SEO ir cieši saistīts ar šo papildus soli, ko mūsdienās izdarām pirms pirkumu veikšanas.

Lieki teikt, ja SEO jums neinteresē un neredzat tam jēgu, tas atspēlēsies.

Pavisam vienkārši, ja jūs nebūsiet starp vismaz top5 Google rezultātiem, iespēja, ka kā pārdevējs tiksiet izvēlēts tieši jūs, ar katru gadu sarūk.

Bet ko darīt, ja apzināties SEO nozīmi un vēlaties uzlabot sava interneta veikala vietu Google rezultātos?

Interneta veikala SEO

Neatkarīgi no mājaslapas, SEO ir un paliek SEO.

Google nepiemēro citu vērtēšanas sistēmu, lai noteiktu, kuram interneta veikalam uz konkrēto atslēgvārdu jābūt 1. Google rezultātos.

Faktori, kurus tā vērtē ir tie paši – tehniskie, iekšējie un ārējie SEO faktori.

Tomēr kaut arī SEO ir un paliek SEO, optimizējot interneta veikalus, akcents ir uz citiem faktoriem, nekā tas būtu, piemēram, veicot SEO klasiskai mājaslapai.

Es vienmēr esmu teicis “ir svarīgi zināt, kur rakt, jo haotiska darbošanās tikai lieki izniekos visu iesaistīto laiku un resursus”. Šis sakāmais ir īpaši trāpīgs, ja runa ir par interneta veikalu SEO.

Ir daudz ko stāstīt, tāpēc visus svarīgākos faktorus, kuriem veltīta īpaša uzmanība, vainagosies ar vislabākajiem rezultātiem, esmu izdalījies 3 papildus rakstos:

*Interneta veikalu SEO optimizācija ir “SEO Aģentūras” sniegto pakalpojumu sarakstā. Lai noskaidrotu vairāk, meklējiet informāciju seo pakalpojumu lapā vai sazinieties ar mums, izmantojot kontaktformu.

Vēlies iekarot #1 pozīciju Google?

Piesakies uz BEZMAKSAS konsultāciju.